Australian zoo - Reisverslag uit Brisbane, Australië van betty krol - WaarBenJij.nu Australian zoo - Reisverslag uit Brisbane, Australië van betty krol - WaarBenJij.nu

Australian zoo

Door: bettykrol

Blijf op de hoogte en volg betty

19 Oktober 2011 | Australië, Brisbane

Australian Zoo (Steve Irwin)
De Engelse meiden zijn weg en een meid uit Taiwan er weer bij. Liliane de dokter, de taiwanse Ting en ik , wat een lol met ons drieën. Tis nu dinsdag en ben toch maar vertrokken vandaag. Het weer is net als gister niet veel, dus ik kan net zo goed weer een stuk rijden. Onderweg even langs de Australian Zoo denk ik.. Liliane wou naar t strand maar daar was t weer niet voor, dus zou ze eerst mee naar de zoo en dan met de bus terug want ik ging daarna door naar Brisbane. Ze is uiteindelijk  niet meegegaan omdat t weer een hoge entree prijs had. Sad en met veel hugs afscheid van de dames genomen,jammer.
  Ik zou wel zien of ik zou gaan, ben niet zo van de dierentuinen. Zelfs toen ik er stond twijfelde ik nog of ik zou gaan. Ach ik was er nu toch, eventjes kijken dan. Ik was net binnen en dacht ben ik toch weer in zo'n tuin, bah.. Al die dieren opgesloten. Maar goed toch maar snel een rondje doen, ik moet zeggen dat het toch wel erg leuk was. De dieren hadden nette hokken, veel ruimte en zagen er gezond uit. (de dieren in Emmen zouden hier ook wel willen wonen, denk ik). En nu kon je ook mooi de slangen even goed bekijken, de Tasmaanse devil etc . De kangaroes hadden ook een erg grote tuin waarin ze leven. Er wordt hier goed voor de dieren gezorgd. 
En wie was hier begin oktober, las ik gister. 
Ja ,ja, Leonardo dus. Heb ik m weer gemist!
Ik denk dat ik het record dierentuinbezoeken heb verbroken vandaag. Daarna door naar Brisbane, wat een  ramp om hier te rijden, druk. Maar goed ik ben er, zonder deuken (maar hopen dat t laatste stukje ook schadevrij verloopt). Om nu nog door naar the goldcoast heb ik niet zoveel zin meer in.
Zit nu wel weer in een luxe exemplaar van de yha. Wel groot, maar zit ook in een stad ofcourse. In Noosa drie nachten, maar iedere nacht gekriebel, bah, net als in port Douglas. Nou dan wil je wel weer verder. Nu denk je eindelijk een hostel te hebben wat goed is. Constant een hoog, jankend geluid. De deur. Jojo uit Hongkong had er gister geen last van. De koffer van een mevrouw uit Hervey bay staat er nu tegen aan en is het stil. Morgen dus misschien weer verkassen.. Heb hier, vanaf mijn bed, wel weer een mooi uitzicht over de rivier. Na ja, we zien morgen wel weer .

  • 20 Oktober 2011 - 18:07

    Buurvrouw Tietsy:

    Hoi Betty! Zo de grote reis zit er haast op, Nou je hebt volop genoten als we je mooie verslagen lezen. We horen het straks allemaal als je weer op ons wonderschone Ouwedyk bent.Nou maisy ,An 't kikes de groeten fan't hele strekie en bedankt voor de mooie kaart, Tietsy

  • 20 Oktober 2011 - 18:51

    Anita:

    Hee Truus.
    Dejavu?
    Weer twijfelen bij de dierentuin?
    Wel of niet, wel of niet, wel of niet en uiteindelijk toch maar wel. (vorig jaar Emmen)

  • 22 Oktober 2011 - 13:16

    Aly:

    Hey Betty, bedankt voor je mooie kaart, we volgen je elke dag, en ja hoor je hebt genoten van deze prachtige reis, elk verslag wat we lezen maakt dat overduidelijk.
    Geniet nog maar deze laatste dagen, en twijfel niet van wel of niet gewoon doen je bent er nu!!!!!

    Tot gauw, liefs Aly XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

betty

Actief sinds 24 Aug. 2011
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 33167

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 23 Juni 2016

Betty goes het Wilde Westen

10 November 2013 - 22 November 2013

USA New Orleans/Florida

11 September 2011 - 26 Oktober 2011

Australië

Landen bezocht: