Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van betty krol - WaarBenJij.nu Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van betty krol - WaarBenJij.nu

Noosa

Door: bettykrol

Blijf op de hoogte en volg betty

18 Oktober 2011 | Australië, Noosa Heads

Had een verslag geschreven, maar dat ben ik kwijt. Noosa is weer een grote plaats. Het hostel leek rustig, maar wat een kabaal wanneer het avond werd. Eerste avond een Ierse meid als roommate. Hartstikke leuk, jammer dat we elkaar niet eerder hebben ontmoet, hadden we samen kunnen reizen. Twee maffe engelse meiden, wel humor die twee. Vier op een kamer is meer dan genoeg. De Ierse heeft later plaats gemaakt voor een dokter, lily, uit brazilië. En de meiden voor ring uit Taiwan. Binnenkort maar weer verder.

• 19 Oktober 2011 - 15:11

Jeannet:

Hoi Betty, vandaag kregen we je kaartje. Bedankt hiervoor! Je reis gaat nu inderdaad snel he, volgende week al weer terug. Geniet nog even van je laatste dagen daar en het mooie weer (is hier weer eens regen). Tot gauw en nog voorzichtig daar he. Liefs, Jeannet

• 19 Oktober 2011 - 19:40

Anita:

T schiet alweer op.
    Geniet er nog maar even van.Straks zit je weer in t koude kikkerlandje.
    See you