Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van betty krol - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van betty krol - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: bettykrol

Blijf op de hoogte en volg betty

13 September 2011 | Australië, Sydney

Gister rond tien uur in de avond aangekomen bij het hostel. Zo'n 31 uur niet/nauwelijks geslapen. Vandaag werd ik wakker en het was acht uur, in de avond. Was helemaal van slag, snel uit bed, reken nog een keer, was het toch weer ochtend. Lang leve de jetlag, ik ben er nog lang niet.
Vanmiddag op het dak even lekker liggen dutten in een aangenaam voorjaarszonnetje. Kreeg toen de tip van een mede Nederlander, overigens ook ouder dan 18, dat het beter was om niet de hele dag te gaan liggen pitten. Anders gaat ie nooit weg. De jetlag!
Ben toen een wandeling gaan maken langs het beroemde Bondi beach. Het zijn daar allemaal forest gumps, they are all runnin'. En natuurlijk veel surfers. Leonardo, heb ik niet gezien. Ja, die, di Caprio. Hij schijnt hier gister te zijn gespot. Ga maar vroeg naar mijn bedje vanavond. Nog even internetten, want moet binnenkort weer verder. Ik denk dat ik zo ook nog even een tour regel voor morgen. Blue Mountains.
Later.

• 13 September 2011 - 10:31

Anna:

Fijn dast d'r bist - wat in lange reis!
    In hiele protte wille "Down Under"
    Groettekus Anna

• 13 September 2011 - 10:58

Wim.:

Have fun.

• 13 September 2011 - 16:33

Mar:

Klinkt al goed.....maar wel ff goed slapen.

Xx mar

• 15 September 2011 - 08:39

Fokje & Silvia:

Hey, je bent veilig aangekomen gelukkig! :-) Veel plezierrr!

Groetjes ons

• 16 September 2011 - 09:08

Ingridmoniquebaukje:

Hey Betske..super fijn dat je er eindelijk bent...we hopen dat je de jet-lag hebt overleefd ennne nu maar genieten!!!!..wel foto's maken hoor ..wij zijn erg benieuwd
    dikke XXX van ons