morgen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van betty krol - WaarBenJij.nu morgen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van betty krol - WaarBenJij.nu

morgen

Door: bettykrol

Blijf op de hoogte en volg betty

10 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Ben nu druk aan het pakken, valt niet echt mee..alles in de backpack, dan alles er weer uit, want er moet minder mee.. Vanavond nog maar eens kijken wat er nog meer uit kan. En dan is het morgen zo ver.

Rond tien uur morgenochtend ga ik de outback van het Bildt verlaten. Om 14.00 vliegen met Cathay Pacific. Het is zo'n 11 uren vliegen naar Hongkong. In Hongkong heb ik twee uur de tijd om over te stappen en dan is het nog eens 9 uren naar Sydney. Wanneer alles zonder vertraging verloopt, kom ik tien over acht in de avond aan in Sydney. Het is daar dan acht uren later dan hier in Nederland. Jetlag...hmm daar heb ik vaak wel last van, maar goed dat hoort er nu eenmaal bij.. Ik heb er zin in en ben ontzettend nieuwsgierig wat Australie allemaal te bieden heeft. Later!!

• 11 September 2011 - 19:32

Willem Laut:

Hoi Betty,

Dat is lang geleden!!! Zo te zien ga jij wel iets heel leuks doen. Wens je een hele goede reis.

Groet,

Willem

• 11 September 2011 - 20:50

Ellepel:

Super dat je deze (ontdekkings)reis gaat maken, echt stoer. Het is nu in NL bijna 23.00 uur dus jij zit nog in de lucht. Je gaat het zeker super leuk hebben daar "down under". Heel veel plezier en succes met je grote reis.

• 12 September 2011 - 15:12

He Meissie:

Wat leuk om jezo te kunnen volgen. T is hier nu 17.00 uur ik denk dat je in australie geland bent.

Xx jan en mar