The Big Easy - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van betty krol - WaarBenJij.nu The Big Easy - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van betty krol - WaarBenJij.nu

The Big Easy

Door: betty

Blijf op de hoogte en volg betty

11 November 2013 | Verenigde Staten, New Orleans

Maar een paar uurtjes kunnen slapen. Jetlag, dat gaat toch even duren, dus er maar vol tegenaan. Op naar de bar waar we hadden afgesproken met Tammy en Mark. Ze waren er niet dus hebben we even wat gedronken. Na even wachten zijn we maar vertrokken. Wat gewinkeld, want ik was toch nog wel wat dingetjes vergeten. Daarna terecht gekomen op het beroemde Bourbon Steet. Eten, drinken en overal muziek. Dag en nacht. We hebben ergens wat gegeten en wat rondgelopen, bandjes in kroegen bezocht. Toen even terug naar het park om vervolgens later die avond weer op Bourbon Street rond te hangen. Wat een geweldige sfeer. Blues, Jazz, Rock. Mensen die je belazeren zodat ze je schoenen mogen poetsen en zo weer een paar dollar verdienen. Balkons vol met mensen die feest vieren, de mensen die onder de balkons op straat lopen en hun boobies laten zien of niet eens, krijgen allemaal kettingen toegegooid door de mensen op balkon... Wat een maffe stad...