aan alles kom een einde - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van betty krol - WaarBenJij.nu aan alles kom een einde - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van betty krol - WaarBenJij.nu

aan alles kom een einde

Door: betty

Blijf op de hoogte en volg betty

21 November 2013 | Verenigde Staten, Miami

Gister is mijn maatje de hele dag bezig geweest van alles te regelen. Ik vertrek morgen naar Nederland en hoop zaterdag rond half elf in de morgen aan te komen, waar maatje Bess me komt ophalen. Hij vertrekt naar de Bahama's en verblijft daar een tijdje met zijn zus, die morgen van Canada naar Nassau vliegt. Tja, je kan niet alles he.. Vanmorgen rustig aan de boel weer opgepakt en de Keys verlaten. Plekje gezocht nabij Miami. Verder wat schoonmaken, koffer pakken, zaken regelen. Ik vertrek vanaf Miami rond vijf uur, mijn maatje wat later vanaf Fort Lauderdal. De camper zal worden opgeslagen, zodat de reis, door de USA naar Canada, later kan worden voortgezet.
Helaas het avontuur zit er weer op. Weer terug naar het koude maar vertrouwde Nederland, de diek, de Bildtse klei.

Liefs Betty

  • 22 November 2013 - 17:09

    Aly:

    WELKOM THUIS..........................

    LIEFS ALY.

  • 23 November 2013 - 10:08

    Knierke En Tietsy:

    Jammer foor dy dat et er opsit, maar thûs is`t ok weer fijn denk ik, met de fetroude buurtsys om dy hine. Ik sil et Tietsie wel even fertelle dast er ankomst. Een hele goeie rais en ant kikes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

betty

Actief sinds 24 Aug. 2011
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 33175

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 23 Juni 2016

Betty goes het Wilde Westen

10 November 2013 - 22 November 2013

USA New Orleans/Florida

11 September 2011 - 26 Oktober 2011

Australië

Landen bezocht: