New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van betty krol - WaarBenJij.nu New Orleans - Reisverslag uit New Orleans, Verenigde Staten van betty krol - WaarBenJij.nu

New Orleans

Door: betty

Blijf op de hoogte en volg betty

10 November 2013 | Verenigde Staten, New Orleans

Goed aangekomen in New Orleans en de vriend uit Canada was er gelukkig om mij op te halen. We hebben elkaar drie en een half jaar geleden voor het laatst gezien in de Dominicaanse Republiek.
Na even zoeken waren we bij de RV park, waar de camper stond. We zijn eerst maar naar de Swamp Inn gegaan, een bar naast het park. Een paar borrels had ik wel verdiend na een reis van dik veertien en een half uur. De mensen daar vonden het zo bijzonder. Een Canadees en een Hollandse in HUN café. Dus daar moest natuurlijk ook de nodige borrels op gedronken worden. Echt een typisch amerikaans café. Wat rednecks. Muziek en voedsel op het biljard. Daarna in de camper, na ja een camper is het niet echt, Motorhome zo heet dat hier, nog een hele poos zitten kletsen. Klikt wel aardig, dus dat moet vast goedkomen. Die motorhomes zijn enorm hier. Groot, groot, groot. Ik heb nog niet kunnen bedenken wat er NIET in zit, van alle gemakken voorzien. Ook heeft bijna iedereen nog een auto mee en/of een motor en/of fietsen. Afgesproken om morgen met de eigenaars van de Swamp Inn het water op te gaan op zoek naar alligators.... slapen.....