Take off - Reisverslag uit Quartz Hill, Verenigde Staten van betty krol - WaarBenJij.nu Take off - Reisverslag uit Quartz Hill, Verenigde Staten van betty krol - WaarBenJij.nu

Take off

Door: Betty

Blijf op de hoogte en volg betty

30 Mei 2016 | Verenigde Staten, Quartz Hill

Afgelopen zaterdag aangekomen, na een lange reis in Los Angeles . Eerst van Amsterdam naar München met de Lufthansa. Geen vertraging en een goede service aan boord. Op het vliegveld van München een eindje wandelen richting gate L. Onderweg kwam ik uit bij een ondergrondse. Met een trein die om de vier minuten vertrok reisde je naar de andere terminal. Een aparte gewaarwording, zoiets nog niet eerder meegemaakt. Hier vond ik een pc en heb de site van waarbenje.nu maar weer eens geopend. De vlucht vertrok ook mooi op tijd. Twee stoelen voor mezelf;-) dat is niet verkeerd. Weer een prima service aan boord van de Lufthansa. Meteen werd de lunch geserveerd. Met een trap kon je naar beneden in de airbus en daar waren de toiletten, wel even wat anders dan dat gebruikelijke kleine hokje. Na de lunch een pilletje, oordopjes in en een oogmaskertje op en zo heb ik een paar uren kunnen slapen. Twee films gezien en voor de landing nog gedineerd. Toen ik naar buiten keek vlogen we over Las Vegas. Yess, ik ben er bijna. Eenmaal aangekomen op LAX verliep het helaas een stuk langzamer. Eerst lang in een rij, warm, eindelijk moest je naar een computer waar je weer allerlei gegevens in moest vullen, je vingerafdrukken moest laten scannen en er werd een foto van je hoofd gemaakt. Vervolgens kwam er een voucher uit de computer rollen waarmee je weer in de volgende rij mocht gaan staan om vervolgens het briefje weer, na een aantal vragen, aan een meneer mocht geven. Toen de koffer halen. Gezien het allemaal zo lang duurde stonden de koffers van de vlucht uit München allemaal al naast de band. Behalve die van mij. Grumbel. Zoeken, vragen, zoeken. De mevrouw zei dat ik maar naar de bagage claim moest gaan. Ja doei, dit gebeurt mij niet. Die koffer kan niet zomaar weg zijn. Een eind verderop stonden nog wat koffers en spullen naast de band bij een meneer. Zijn die spullen van die meneer? Misschien toch maar even kijken. Daar stond mijn koffertje.Weer een klein beetje blij. Nu maar hopen dat Hanny nog op me staat te wachten. Maar gelukkig ze was er nog, al was ze wel een beetje ongerust geworden na dat lange wachten. (de jongens hebben het wachten ook maar goed volgehouden) ... Op naar Quartz Hill.. de Jetlag tegemoet.

  • 01 Juni 2016 - 09:55

    Aly Kok:

    Hey Betty, fijn dat alles op een koffertje zoeken na zo vlotjes is verlopen. Hoop dat de Jetlag meevalt.
    Kijk uit naar je volgende bericht.
    Liefs Aly.

  • 01 Juni 2016 - 20:09

    Feikje:

    Klinkt goed Betty! Hele fijne tijd daar!

    x Feikje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

betty

Actief sinds 24 Aug. 2011
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 33169

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 23 Juni 2016

Betty goes het Wilde Westen

10 November 2013 - 22 November 2013

USA New Orleans/Florida

11 September 2011 - 26 Oktober 2011

Australië

Landen bezocht: