On the road / Florida - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van betty krol - WaarBenJij.nu On the road / Florida - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van betty krol - WaarBenJij.nu

On the road / Florida

Door: betty

Blijf op de hoogte en volg betty

15 November 2013 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Woensdag de boel rustig aan ingepakt en vertrokken richting Florida. Overnachting Navarre.
New Orleans verlaten door Mississippi naar Florida.
De volgende dag eerst langs Santa Rosa Island gereden en vervolgens richting St. Augustine. We hebben een lange dag gereden.
deze nacht bij een station/truckstop geslapen.

Vrijdag vroeg op en weer rijden.. We staan nu in Fort Lauderdale waar we zo een plekje zoeken en een aantal dagen blijven staan.

Wat druk op de wegen, zes banen op de ene weghelft, zes op de andere. We reden een donkere lucht tegemoet en inmiddels regent het behoorlijk. Er is hier op het RV park een vriend van mijn maatje dus straks even douchen en een borreltje drinken met die vriend. Op het vorige Park stond Udo. Een duitser die al maanden aan het rondreizen is, overigens ook al heel lang woont in Amerika. Een oudere man met een tattoo op zijn arm "born to be free". En zou leeft hij ook. Ach er zijn ergere dingen....

• 16 November 2013 - 00:55

Jeannet Faber:

Hoi Betty,

Wat leuk dat je weer een reisverslag bijhoudt, kunnen we je toch blijven volgen. Hoe is het nu afgelopen met de kroko's op één van de eerste dagen? Daar nog lekker genieten meid! In het Bildt is alles nog oké hoor.

Groetjes,
    Jeannet

• 16 November 2013 - 12:13

Aly:

Hey Betty,

Fijn dat we weer wat van jouw kunnen lezen, en mee kunnen genieten van jouw trip.
    Hier alles ok.

Liefs Klaas, Aly en Anton.

• 17 November 2013 - 20:34

Knierke En Tietsie:

Hoi Betty, was vandaag bij Tietsy, en je verslag gelezen. Mooi om wat van je te vernemen. Tietsy zat er een beetje mee. Je beleefd zeker spannende dingen. We wensen je nog een mooie week, en ant kikes. Benieuwd wat je allemaal bij thuiskomst hebt te vertellen, bij een lekker bakkie van T.en P.

• 18 November 2013 - 12:24

Aukje:

Hey famke!
    Leuk om weer even een reisverslagje van je te lezen.....het klinkt alsof je het
    bêst naar de zin hebt in America!!
    Enjoy nog even deze week en tot snel?! ;-)
    Dikke tút,
    Aukje