Mammoth Lakes! - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van betty krol - WaarBenJij.nu Mammoth Lakes! - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van betty krol - WaarBenJij.nu

Mammoth Lakes!

Door: betty

Blijf op de hoogte en volg betty

06 Juni 2016 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

Afgelopen vrijdag met Hanny naar een natuurpark bij haar in de buurt geweest. Allemaal Joshua th3rees. Erg mooi, maar lang konden we niet lopen. Te warm. Je binne d'r even ût nou. Gisteren met de jongens naar de bioscoop geweest. Angry birds. Humor!
Vanmorgen de huurauto opgehaald bij het verhuurbedrijf. Vervolgens de auto volgeladen en iets na elven vertrokken. Eerst even wennen. Automaat, andere wegen en regels. Binnen een half uur had ik de country muziek op luid en de auto op cruise control. De omgeving werd maar mooier en mooier. Mooie heuvels, bergen en lange wegen. Hoe meer ik naar 't noorden reed en hoe hoger ik kwam, werd de omgeving steeds woester, meer bomen en sneeuw op de toppen van de bergen. De dorre woestijn ligt alweer achter mij. In Lone Pine even een korte stop. Rond half vijf op mijn eerste logeer adres in Mammoth Lakes aangekomen. Bij de receptie werd me verteld dat ik geen voedsel in de auto moest achter laten, zelfs de koelbox kon ik er maar beter uithalen. Ook andere sterke geuren zoals bv parfum. "We actually got black bears down here".Nee he. Na wat spullen uit de auto te hebben gehaald toch nog maar even op pad naar de lakes. Wat een prachtige omgeving. Niet te beschrijven dus ik plaats wel wat foto's. Toch maar even uit de auto. Koud en er ligt sneeuw. Wel auto's maar zie nauwelijks mensen, dan denk ik weer aan de beren. Hmm maar weer terug naar de auto. Weer terug gereden en naar de overkant van de weg gelopen. Brewing. Een leuke plek waar je kon eten en bierdrinken. Hier brouwen ze het plaatselijke bier. Nou daar had ik wel zin in, een groot glas bier. Uitzicht op de besneeuwde bergen en stevige rockmuziek uit de luidsprekers. Mooi einde van mijn eerste dag op roadtrip. Het werd al wat schemerig toen ik terug liep. Weer spookten die beren door mijn hoofd. Wat zei Tjitte ook alweer over beren? Hij heeft het voor me opgeschreven en heb het briefje ergens in de koffer. : bears: brown lay down. .. black fight back... oh, geen zorgen meer nu, ik weet wat ik moet doen. Bedankt voor de tip

  • 06 Juni 2016 - 08:13

    Ilona:

    Hey meissie,

    Leuk om zo je avonturen te kunnen lezen :) Ben erg benieuwd naar je volgende verhalen.

    dikke tuut mij

  • 06 Juni 2016 - 11:14

    Aly:

    Oh meid, wat geweldig........je blijft je verbazen over de natuur hoe mooi die wel niet is. Amazing.
    Liefs Aly en de rest. XXX

  • 06 Juni 2016 - 22:45

    Jeannet:

    Ha Betty, wat is dit toch geweldig om zo jouw belevenissen te volgen en wat een prachtige plaatjes hebben we al van je gezien. Denk je daar wel om jezelf? We zijn hier op ouwe dyk geen beren gewend hoor ;-) . Geniet met volle teugen!
    Liefs,
    Jeannet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

betty

Actief sinds 24 Aug. 2011
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 33100

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 23 Juni 2016

Betty goes het Wilde Westen

10 November 2013 - 22 November 2013

USA New Orleans/Florida

11 September 2011 - 26 Oktober 2011

Australië

Landen bezocht: