Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van betty krol - WaarBenJij.nu Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van betty krol - WaarBenJij.nu

Key West

Door: betty

Blijf op de hoogte en volg betty

19 November 2013 | Verenigde Staten, Key West

Vandaag op de motor, in de korte broek, zonder helm, op naar Key West. Een prachtige plek. Kunst, winkeltjes, cafe's, een groot cruise schip lag er in de haven. Muziek overal, heeft wel iets van New Orleans. Hier weer op verschillende plekken rondgehangen, gegeten, gedronken en mensen ontmoet. Weer een schrijver met zijn vrouw. op zijn shirt stond. Carefull you might be in my next novell. Jesse James.. zal wel niet zijn echte naam zijn. Wie weet schrijft hij nog eens over ons. Want iedereen vindt het hier wel interressant dat een canadees met een meid uit Holland reist. Oftewel, ik word steeds maar Heidi genoemd.. Wat je maar lollig vindt.

In de morgen heb ik hier wat rondgewandeld. lekker even op een bedje aan het water gelegen. Ik heb mijn bikini hier nog niet aan gehad. Beetje jammer, maar geen tijd voor gehad. Zat er over na te denken vanmorgen om toch maar een week later naar huis te gaan. Afscheid nemen van mijn reismaatje, weet niet wat hij van plan is en waar hij heen gaat, ik geloof dat hij dat zelf ook niet precies weet. Vast eerst terug naar Fort Lauderdale. Mezelf een goedkoop hostel zoeken in Miami Beach en dan nog een week chillen. Aan de andere kant, misschien is het zo ook wel weer leuk geweest en kan ik maar beter komende Vrijdag mijn vlucht pakken en toch maar terug naar huis. Moet maar zien waar de wind me brengt. Heb ook niet veel zin alles te regelen, hoge onkosten en dan alleen verder. En met een grote koffer in omslepen...
Daarintegen.... het is vast KOUD in ons kikkerlandje.... Keuzes!!

  • 21 November 2013 - 16:49

    Tietsy En Knierke:

    buurvrouw tietsy sit hier an een lekker bakkie koffie. En wij hewwe jou bij`t eand. Wij binne blij dat jou et so goed n`t sin hewwe. Wij hewwe nou al sin dat jou weer thus komme an ons ouwe dyk. lustere naar al die mooie ferhalen.groeten an jouw raisfriend, en ant kikes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

betty

Actief sinds 24 Aug. 2011
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 33094

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 23 Juni 2016

Betty goes het Wilde Westen

10 November 2013 - 22 November 2013

USA New Orleans/Florida

11 September 2011 - 26 Oktober 2011

Australië

Landen bezocht: