Marin Headlands - Reisverslag uit Sausalito, Verenigde Staten van betty krol - WaarBenJij.nu Marin Headlands - Reisverslag uit Sausalito, Verenigde Staten van betty krol - WaarBenJij.nu

Marin Headlands

Blijf op de hoogte en volg betty

10 Juni 2016 | Verenigde Staten, Sausalito

Waar was ik.. Woensdag ben ik van Yosemite naar de bovenkant van San Francisco gereden. Naar de Marin headlands, aan de andere kant van de Golden Gate Bridge. Het was druk op de weg, dus dat was goed opletten. Gelukkig geen afslag gemist. Een mooi gebied waar ik verbleef, Maar het was er ook een stuk kouder. Een mooie groene heuvelachtige omgeving. Mistig. Een mysterieuze omgeving. Vroeger was dit gebied een militaire basis. Mijn logeer adres was echt prachtig. Een mooi huis van meer dan honderd jaar oud. Moest even aan pipi langkous denken. Hier trof ik een Franse meid. Steffani. Was erg gezellig. De volgende morgen heb ik haar een lift gegeven naar de Fisherman's Wharf in San Francisco. Ze had een maand door the states gereisd en ze vloog vrijdag weer naar Frankrijk.

  • 12 Juni 2016 - 11:42

    Aly:

    Het lijkt echt wel de pippi villa....wat een prachtig landschap daar.....ben je over die brug gereden...geweldig.
    Liefs Aly en de rest. XXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

betty

Actief sinds 24 Aug. 2011
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 33085

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 23 Juni 2016

Betty goes het Wilde Westen

10 November 2013 - 22 November 2013

USA New Orleans/Florida

11 September 2011 - 26 Oktober 2011

Australië

Landen bezocht: