Laatste stukje kust - Reisverslag uit Quartz Hill, Verenigde Staten van betty krol - WaarBenJij.nu Laatste stukje kust - Reisverslag uit Quartz Hill, Verenigde Staten van betty krol - WaarBenJij.nu

Laatste stukje kust

Blijf op de hoogte en volg betty

15 Juni 2016 | Verenigde Staten, Quartz Hill

Maandagmorgen eerst gestopt in Santa Barbara. Het was er nog lekker rustig. De auto's rijden hier zelfs op de pier. Het laatste stuk van de kust was erg mooi. Langs Malibu en op het eind (van mijn stukje highway 1) Santa Monica. De pier hier was pas echt zot. Winkels, bandjes, een orkest, zwervers, een waarzegster en zelfs een complete Kermis.  Santa Monica het eindpunt van de beroemde route 66. Hier een poosje rondgekeken en toen weer op naar de dessert. Het was erg druk op de weg, ik ben wel drie uren onderweg geweest  van Santa Monica naar Hanny. Uiteindelijk weer lekker "thuis".
Dinsdag hebben we de jongens naar het park gebracht want die hadden een picknick met school. Woensdags weer mee naar school geweest, de laatste  schooldag. En deze dag kwam ook Kees weer thuis. Wij nog e.e.a. geregeld voor ons tripje komend weekend. De tijd vliegt! Nog maar even genieten komend weekend, want voor je 't weet zit ik weer in het vliegtuig richting. Nederland.

• 17 Juni 2016 - 12:08

Aly:

Gossie meis wat gaat de tijd toch snel.
    Lies Aly en de rest. XXX