Hollywood - Reisverslag uit Quartz Hill, Verenigde Staten van betty krol - WaarBenJij.nu Hollywood - Reisverslag uit Quartz Hill, Verenigde Staten van betty krol - WaarBenJij.nu

Hollywood

Blijf op de hoogte en volg betty

03 Juni 2016 | Verenigde Staten, Quartz Hill

Afgelopen dinsdag zijn we, na de kinderen naar school te hebben gebracht, vertrokken richting L.A. De lucht trok wat dicht, jammer. Toen we na een mooie route een mooi zicht hadden op het Hollywood sign, kwam de zon er ook weer gezellig bij. Wat foto's maken daar en weer nuchtere opmerkingen natuurlijk. Daar staan we dan.. mooi.. Wat letters tegen een heuvel aan... we staan dus echt in Hollywood, tja... misschien, wanneer we zestig zijn en terugkijken, vinden we 't dan wel heel gaaf dat we in Hollywood zijn geweest?... Ja, misschien wel... Nee, maar serieus. We vonden het heel gaaf!?? Daarna gereden door de heuvels van Hollywood richting de walk of fame. Hier de auto geparkeerd en gewandeld over de hollywood boulevard. Souvenirs gekocht. De sterren op de walk of fame bekeken. Slechts af en toe maar een naam waarvan we dachten die te herkennen. We hebben dan ook lang niet alles bekeken. Vervolgens zijn we doorgereden naar Beverly Hills. Ook weer even geparkeerd en bij toeval kwamen we een Nederlands stel tegen die hun laatste dag hadden in de USA. Gelukkig heb ik nog wat tijd in het vooruitzicht, alhoewel de dagen voorbij vliegen. Dit stel vertelde ons dat we dichtbij de rodeo drive waren. Het moest zo zijn zeker. Dus konden we nog even mooi door de straten lopen waar de rich and famous hun kleding kopen. Wauw, wat mooi en luxe daar! Vervolgens zijn we door Bel Air richting huis gereden. Je ziet weinig van de fancy woningen van de beroemdheden vanwege de muren en de hoge heggen.
De woensdag had ik het wat moeilijk. Sinds ik hier ben is ook te temperatuur behoorlijk gestegen. 38 graden en het koelt weinig meer af in de avond. De ramen 's avond openzetten heeft weinig zin meer. Die dag lekker thuis bij Hanny (vier sterren hotel) gebleven en wat verkoeling gezocht in het zwembad. Donderdag het een en ander geregeld voor mijn aankomende roadtrip. Routes, hotelletje, autohuren. Zaterdag gaan we met de jongens even naar de bioscoop en zondag vertrek ik in mijn huurautootje.... Laters!

• 04 Juni 2016 - 13:20

Aly:

Oh leuk joh dat jullie even saampies er opuit gaan en lekker kunnen genieten.....mooie foro s.......hier is het 28 graden.......wat koeler als bij jullie.........maar ja jullie hebben een zwembad bij huis...wij niet...dus onder de tuinsproeier hihi.
    Tot de volgende keer maar weer.
    Liefs Aly en de rest.